Konsultant ds. obsługi klienta Orange Katowice – rozmowy wyłącznie przychodzące

IMAR SERVICE GROUP

Aplikuj

Stanowisko:

Konsultant ds. obsługi klienta Orange Katowice – rozmowy wyłącznie przychodzące

Miasto:

Katowice

Oferta ważna do:

2019-09-28

Zakres obowiązków:

Obsługa połączeń przychodzących - to klient dzwoni do Ciebie, jeśli czegoś potrzebuje
• Odpowiadanie klientom na pytania dotyczące płatności,
• Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów,
• Proponowanie zainteresowanym klientom usług Orange (możliwość zdobycia premii)

Oczekujemy:

• Komunikatywności
• Sprawnej obsługi komputera
• Znajomości pakietu MS Office
• Gotowości do pracy zmianowej
• Wysokiej kultury osobistej

Oferujemy:

umowa o pracę (od pierwszego dnia),
• Podstawowe wynagrodzenie 15,00 zł/brutto/godzina na początek,
• Dodatkowo, dla zainteresowanych, wynagrodzenie można powiększyć próbą podejmowania sprzedaży oraz dobrą jakością obsługi - oferujemy przejrzysty system premiowy składający się z: premii sprzedażowej 100 -1500 zł oraz dodatkowo premii jakościowej 500-1200 zł brutto.
Płatne szkolenie (w ramach umowy o pracę) - nie wymagamy doświadczenia
Możliwość rozwoju w strukturach firmy - tj. zmiana stanowiska, szereg szkoleń podnoszących kwalifikacje, wzrost płacy
Przyjazną atmosferę oraz wsparcie trenerów, kierownika oraz współpracowników

Darmową strefę relaksu i rekreacji (m.in. fotele do masażu, piłkarzyki) oraz cykliczne darmowe spotkania ze specjalistami - dla nowo zatrudnionych możliwe we wrześniu bezpłatne porady dietetyka

Dopłaty do benefitów pracowniczych: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karty Multisport oraz darmowe kursy językowe.
• Możliwość zdobycia doświadczenia pracując i awansując w strukturach największego operatora telekomunikacyjnego w kraju.


W naszej pracy pomaga się Klientom sieci dzwoniącym z problemem lub rzadziej reklamacją. Nie jest to typowe Call Center, gdzie dzwoni się do przypadkowego klienta i zachęca do zakupu oferty - tutaj przy okazji obsługi, realizowana jest dosprzedaż usług. Zainteresowani premiami konsultanci, przy pomocy odpowiednich narzędzi, w trakcie obsługi, dowiadują się jaką ofertą dany klient mógłby być zainteresowany, co daje możliwość efektywnej dosprzedaży i uzyskiwania naprawdę dużych premii, bez nacisku na agresywną sprzedaż.