Konsultant ds. obsługi klienta biznesowego - rozmowy wyłącznie przychodzące (m/k)

IMAR SERVICE GROUP

Aplikuj

Stanowisko:

Konsultant ds. obsługi klienta biznesowego - rozmowy wyłącznie przychodzące (m/k)

Miasto:

Lublin

Oferta ważna do:

2019-09-04

Zakres obowiązków:

  • Odbieranie połączeń od klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora,
  • Udzielanie klientom informacji dotyczących płatności,
  • Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów,
  • Aktywacja bądź deaktywacja usług i zleceń na kontach klientów,
  • Proponowanie klientom nowych usług.

Wymagania:

  • Komunikatywność,
  • Umiejętność obsługi komputera,
  • Dyspozycyjność (5 dni w tygodniu między poniedziałkiem a sobotą (wolne niedziele niehandlowe), po około 8 godzin dziennie, miedzy godzinami 6:00 a 22:00).

Oferujemy:

  • Stawkę godzinową - 15,00 zł/brutto/godzina to stawka podstawowa na początek, ta stawka w miarę nabywania doświadczenia, dzięki dobrym wynikom może wzrosnąć. W ramach specjalnego projektu pracownicy są za dobre wyniki są doceniani przez firmę. Dodatkowo, wynagrodzenie można powiększyć próbą podejmowania sprzedaży, dzięki czemu można osiągać na wysokie premie sprzedażowe - oferujemy przejrzysty system premiowy składający się z: wymienionej powyżej - premii sprzedażowej (wysokość zależna od ilości dodatkowych aktywacji) oraz dodatkowo premii jakościowej, której wielkość oscyluje między 500-1200 zł brutto.
  • Umowa o pracę (od pierwszego dnia),
  • Bardzo dobre, kompleksowe i płatne szkolenie (w ramach umowy o pracę) oraz program ’Opiekun’. Dbamy o kompleksowe wdrożenie każdej nowej osoby,
  • Jasną ścieżka kariery - uwzględniająca zmianę stanowiska oraz wzrost płacy,
  • Pozytywną atmosferę i wsparcie trenera, kierownika i pracowników,
  • Najwyższe normy i standardy obsługi klienta - dzięki czemu wszystkie działania przez nas podejmowane są ustrukturyzowane, a procesy opisane. Cały czas podnosimy jakość obsługi, co ma odzwierciedlenie w satysfakcji naszych klientów,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia pracując dla największego operatora telekomunikacyjnego w kraju, poznanie i współtworzenie jego kultury organizacyjnej,
  • Możliwość korzystania z różnych świadczeń grupowych - pracowniczych po bardzo atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karty Multisport itp.

Praca u nas nie jest typowym Call Center, gdzie dzwoni się do klienta i zachęca do zakupu oferty - tutaj pomaga się Klientom sieci dzwoniącym z problemem lub czasem - reklamacją. Przy okazji obsługi, realizowana jest dosprzedaż usług. Doradcy otrzymują podpowiedzi, jaką ofertą dany klient mógłby być zainteresowany - dzięki czemu można osiągnąć dużą efektowność takiej dosprzedaży i uzyskiwać naprawdę duże premie.

Zapraszamy do aplikowania (wysyłania CV):



lub składania aplikacji w naszym biurze:


Krakowskie Przedmieście 19/30 (deptak) - III p.
Lublin 20-002

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.