Specjalista ds. Monitoringu Rozmów Telefonicznych

IMAR SERVICE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Aplikuj

Stanowisko:

Specjalista ds. Monitoringu Rozmów Telefonicznych

Miasto:

Łódź

Oferta ważna do:

2021-05-22

Zakres obowiązków:

  • Realizacja procesu kontroli jakości na prowadzonych kampaniach zgodnie z obowiązującymi standardami
  • Udzielanie informacji zwrotnej po odsłuchu i ocenie rozmów
  • Działania zmierzające do poprawy NPS w Sprzedaży Telefonicznej
  • Identyfikacja nieprawidłowości związanych z jakością obsługi klienta w OPL i sieci agencyjnej - realizacja weryfikacji jakościowych
  • Wdrażanie rozwiązań, inicjatyw oraz rekomendowanie działań poprawiających jakość świadczonych usług
  • Uczestnictwo w projektach jakościowych
  • Przygotowywanie raportów, analiz, podsumowań i rekomendacji

Oczekiwania:
  • Wykształcenie średnie (mile widziane wyższe )
  • Doświadczenie w zakresie sprzedaży produktów i usług Grupy Orange Polska
  • Znajomość zagadnień związanych ze sprzedażą telefoniczną
  • Znajomość funkcjonowania procesów, standardów i procedur stosowanych w Sprzedaży Telefonicznej Orange Polska
  • Umiejętność udzielania informacji zwrotnej, prowadzenia spotkań oraz warsztatów
  • Dobra znajomość MS Office
  • Kreatywność
  • Komunikatywność

Oferujemy:
  • Umowę o pracę tymczasową na zastępstwo na pełen etat,
  • Stawka godzinowa 21 zł brutto/h
  • Udział w ciekawych projektach lokalnych i centralnych,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Realną możliwość rozwoju zawodowego w dużej firmie, obsługującej szeroki zakres procesów,
  • Możliwość skorzystania, w promocyjnych cenach z różnego rodzaju benefitów pracowniczych (ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie medyczne, karty Multisport).