Specjalista ds. Kanałów Kontaktu (m/k)

IMAR SERVICE GROUP SP. Z O.O.

Aplikuj

Stanowisko:

Specjalista ds. Kanałów Kontaktu (m/k)

Miasto:

Warszawa

Oferta ważna do:

2021-08-11

Zakres obowiązków:

  • Wdrażanie rozwiązań obsługowych w kanałach bezpośrednich (min. salony sprzedaży, sprzedaż aktywna),
  • Pełnienie funkcji opiekuna obszaru pod kątem jakości obsługi w kanałach bezpośrednich (spotkania w terenie),
  • Analiza danych dotyczących jakości obsługi i doświadczeń klientów z obsługi w kanałach bezpośrednich,
  • Przygotowanie i komunikacja wyników obsługowych w kanałach bezpośrednich,
  • Utrzymanie ciągłej komunikacji z zespołem Customer Journey, Obsługi i Sprzedaży.

Oczekiwania:
  • min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze klientów,
  • Znajomość procesów i procedur obsługowych,
  • Znajomość systemu OMNI, CRM FIX i Mobile, Optipos,
  • Jesteś osobą komunikatywną, wyrażającą swoje zdanie i chętnie podejmującą dyskusje,
  • Potrafisz budować partnerskie relacje, które owocują dobrą współpracą,
  • Dobrze poruszasz się w aplikacjach MS Office: Excel, PowerPoint, Word,
  • Prawo jazdy kat B.

Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Stawka: 24,00 zł/brutto/godzina + premie kwartalne,
  • Pracę w zgranym zespole,
  • Wsparcie współpracowników i przełożonego.