Doradca Klienta - infolinia techniczna (m/k)

IMAR SERVICE GROUP SP. Z O.O.

Aplikuj

Stanowisko:

Doradca Klienta - infolinia techniczna (m/k)

Miasto:

Lublin

Oferta ważna do:

2021-09-22

Zakres obowiązków:

  • Odbieranie połączeń od klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora,
  • Udzielanie klientom informacji dotyczących płatności,
  • Pomoc w obsłudze urządzeń,
  • Aktywacja bądź deaktywacja usług i zleceń na kontach klientów,
  • Proponowanie klientom nowych usług.

Wymagania:

  • Komunikatywność,
  • Umiejętność obsługi komputera,
  • Dyspozycyjność (pracuje się 5 dni w tygodniu między poniedziałkiem, a niedzielą, po około 8 godzin dziennie, praca w systemie zmianowym),
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - ale nie jest to warunek konieczny - wszystkiego Cię nauczymy - nie musisz mieć doświadczenia - u nas możesz je zdobyć :) .

Oferujemy:

  • Pracę w systemie hybrydowym - praca częściowo w biurze i częściowo w domu,
  • Stawkę godzinową - 17,00 zł/brutto/godzina to stawka na początek, ta stawka w miarę nabywania doświadczenia, dzięki dobrym cyklicznie wzrasta. W ramach specjalnego projektu pracownicy są za dobre wyniki są doceniani przez firmę. Dodatkowo, wynagrodzenie można powiększyć próbą podejmowania sprzedaży, dzięki czemu można osiągać na wysokie premie sprzedażowe - oferujemy przejrzysty system premiowy,
  • Umowa o pracę (od pierwszego dnia szkolenia),
  • Bardzo dobre, kompleksowe i płatne szkolenie (w ramach umowy o pracę). Dbamy o kompleksowe wdrożenie każdej nowej osoby,
  • Jasną ścieżka kariery- uwzględniająca zmianę stanowiska oraz wzrost płacy,
  • Pozytywną atmosferę i wsparcie trenera, kierownika i pracowników,
  • Najwyższe normy i standardy obsługi klienta - dzięki czemu wszystkie działania przez nas podejmowane są ustrukturyzowane, a procesy opisane. Cały czas podnosimy jakość obsługi, co ma odzwierciedlenie w satysfakcji naszych klientów,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia pracując dla największego operatora telekomunikacyjnego w kraju, poznanie i współtworzenie jego kultury organizacyjnej,
  • Możliwość korzystania z różnych świadczeń grupowych - pracowniczych po bardzo atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karty Multisport itp.

Praca u nas nie jest typowym Call Center, gdzie dzwoni się do klienta i zachęca do zakupu oferty - tutaj pomaga się Klientom sieci dzwoniącym z problemem lub czasem reklamacją. Przy okazji obsługi, realizowana jest dosprzedaż usług. Doradcy otrzymują podpowiedzi, jaką ofertą dany klient mógłby być zainteresowany - dzięki czemu można osiągnąć dużą efektowność takiej dosprzedaży i uzyskiwać naprawdę duże premie.

 

www.imar.com.pl

 

IMAR Service Group

Agencja Pracy Tymczasowej
nr rejestru 114