Konsultant ds. obsługi klienta

IMAR SERVICE GROUP SP. Z O.O.

Aplikuj

Stanowisko:

Konsultant ds. obsługi klienta

Miasto:

Katowice

Oferta ważna do:

2021-12-18

Na powyższym stanowisku zajmujemy się:

  • Odbieraniem połączeń od klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora,
  • Udzielaniem klientom informacji dotyczących płatności,
  • Pomocą w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów,
  • Aktywacją bądź dezaktywacją usług i zleceń na kontach klientów.

Poszukujemy Ciebie, jeśli:

  • Jesteś komunikatywny,
  • Sprawnie obsługujesz komputer,
  • Jesteś dyspozycyjny od 6 grudnia 2021r.

Oferujemy:

  • Pracę w systemie hybrydowym - praca częściowo w biurze, częściowo zdalnie w domu,
  • Wynagrodzenie podstawowe 17 zł brutto/h - to stawka na początek, stawka w miarę nabywania doświadczenia, dzięki dobrym wynikom może wzrosnąć,
  • Przejrzysty system premiowy - premie miesięczne (100-1500 zł) oraz kwartalne (500-1200 zł)
  • Umowę o pracę (od pierwszego dnia szkolenia),
  • Kompleksowe i płatne szkolenie od podstaw (w ramach zatrudnienia),
  • Jasną ścieżka kariery - uwzględniająca zmianę stanowiska oraz wzrost płacy,
  • Przyjazną atmosferę oraz wsparcie trenerów, kierownika oraz współpracowników,
  • Benefity pracownicze (m.in. karty sportowe, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, darmowy kurs języka angielskiego, zniżki w wysokości 50 % na usługi Orange, zniżki do teatru, kody rabatowe na zakupy).

Praca u nas nie jest typowym Call Center, gdzie dzwoni się do klienta i zachęca do zakupu oferty - tutaj pomagamy Klientom sieci dzwoniącym z zapytaniem lub problemem. Przy okazji obsługi, realizowana jest dosprzedaż usług. Doradcy otrzymują podpowiedzi, jaką ofertą dany klient mógłby być zainteresowany, dzięki czemu mogą osiągnąć dużą efektywność takiej dosprzedaży i uzyskiwać atrakcyjne premie.