Kierownik Zespołu Contact Center (m/k)

IMAR SERVICE GROUP Sp. z o.o.

Aplikuj

Stanowisko:

Kierownik Zespołu Contact Center (m/k)

Miasto:

Toruń

Oferta ważna do:

2022-05-28

Zakres obowiązków:

  • Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu,
  • Monitorowanie wyników ilościowych oraz standardów jakościowych,
  • Bieżącą analizę raportów dotyczących wyników pracy doradców,
  • Motywowanie do skutecznego działania i osiągania założonych celów,
  • Rozwój kompetencji doradców.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy w takim samym lub podobnym charakterze,
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 12 miesięcy w obsłudze klienta,
  • Doświadczenie w sprzedaży,
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Umiejętność wywierania wpływu i organizacji pracy zespołu w celu realizacji ustalonych wskaźników,
  • Wysokie zaangażowanie w realizowane zadania i dynamizm w działaniu,
  • Duża samodzielność i poszukiwanie nowych, czasem niestandardowych rozwiązań,
  • Decyzyjność i odpowiedzialność za podejmowane działania,
  • Umiejętność współpracy i przewodzenia zespołowi,
  • Wysoka orientacja na Klienta, jakość usług oraz wynik,
  • Znajomość obsługi komputera, podstawowa znajomość MS Excel.

 Oferujemy:

  • Umowę o pracę na pełen etat,
  • Konkurencyjną stawkę godzinową + premie,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Realną możliwość rozwoju zawodowego w dużej firmie, obsługującej szeroki zakres procesów,
  • Stabilne środowisko pracy, kompleksowe wdrożenie i wsparcie w procesie adaptacji na stanowisku,
  • Możliwość skorzystania, w promocyjnych cenach z różnego rodzaju benefitów pracowniczych (ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie medyczne, karty Multisport).

 

www.imar.com.pl

IMAR Service Group

Agencja Pracy Tymczasowej
nr rejestru 114