Zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania recepcji,
Obsługa połączeń telefonicznych oraz korespondencji firmowej zarówno przychodzącej jak i wychodzącej,
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie,
Obsługa urządzeń biurowych,
Bieżąca obsługa recepcji i sal konferencyjnych oraz dbanie o ich wygląd,
Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi (firmy kurierskie, administracja budynku, firmy sprzątające itp.)
Zamawianie artykułów biurowych, zbieranie i kompletowanie zamówień,
Organizowanie podróży służbowych i dokumentów legalizujących pobyt (a w tym rezerwowanie hoteli, biletów na przejazdy itp.),
Wsparcie w organizowaniu wewnętrznych i zewnętrznych wydarzeń firmowych (a w tym ustalanie agendy spotkań, przygotowanie list kontaktów, rezerwacja sal),
Wsparcie pracowników w zakresie zadań administracyjnych i organizacyjnych.
Oczekiwania:
Min. roczne doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
Bardzo dobra znajomość programów z pakietu MS Office,
Bardzo dobra organizacja pracy,
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
Proaktywna postawa i umiejętność proponowania rozwiązań,
Nastawienie na osiąganie rezultatów.
Oferujemy:
Pracę w dynamicznej międzynarodowej organizacji,
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Stały rozwój zawodowy i osobisty,
Pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do nauki języków oraz szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie).