Doradca klienta na infolinii technicznej - przychodzącej (m/k)

IMAR SERVICE GROUP Sp. z o.o.

Aplikuj

Stanowisko:

Doradca klienta na infolinii technicznej - przychodzącej (m/k)

Miasto:

Radom

Oferta ważna do:

2022-06-10

Zakres obowiązków:

    • Odbieranie połączeń od klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora,
    • Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów,
    • Aktywacja bądź dezaktywacja usług i zleceń na kontach klientów,
    • Proponowanie klientom nowych usług.

Dołącz do nas, jeśli…

  • Sprawnie obsługujesz komputer,
  • Nie masz kłopotów komunikacyjnych w trakcie rozmów telefonicznych czy w korespondencji elektronicznej,
  • Jesteś dyspozycyjny (5 dni w tygodniu między poniedziałkiem a niedzielą po około 8 godzin dziennie, (jeżeli uczysz się lub studiujesz zaocznie - gwarantujemy m.in. 2 wolne weekendy - także bez problemu można godzić pracę z nauką zaoczną).

 

Doświadczenie jest mile widziane, ale niekoniecznie - wszystkiego Cię nauczymy…

Oferujemy:

    • Umowę o pracę
    • Pracę w systemie hybrydowym - praca częściowo w biurze i częściowo w domu, jeżeli nie możesz pracować zdalnie wówczas możesz pracować cały czas w biurze.
    • Stawkę godzinową (na początek 19,00 zł brutto/godzina + wysokie premie sprzedażowe (zaznaczam, że rozmowy są wyłącznie przychodzące),
    • Kompleksowe, płatne szkolenie (w ramach umowy o pracę),
    • Pozytywną atmosferę i wsparcie trenera, kierownika i pracowników,
    • Najwyższe normy i standardy obsługi klienta,
    • Realne możliwości uzyskiwania podwyżek i awansów stanowiskowych,
    • Pracownicze świadczenia grupowe w bardzo w atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karty Multisport itp.
    • Możliwość zdobycia, cenionego i pożądanego na rynku pracy doświadczenia w sprzedaży przy okazji rozmów wyłącznie przychodzących.


      Praca u nas nie jest typowym Call Center, gdzie dzwoni się do klienta i zachęca do zakupu oferty - tutaj pomaga się Klientom sieci dzwoniącym z problemem lub czasem reklamacją. Przy okazji obsługi, realizowana jest dosprzedaż usług. Doradcy otrzymują podpowiedzi, jaką ofertą dany klient mógłby być zainteresowany - dzięki czemu można osiągnąć dużą efektowność takiej dosprzedaży i uzyskiwać naprawdę duże premie.