Zakres obowiązków:
- Odbieranie połączeń od klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora,
- Udzielanie klientom informacji dotyczących płatności,
- Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów,
- Aktywacja bądź deaktywacja usług i zleceń na kontach klientów,
- Proponowanie klientom nowych usług.
Wymagania:
- Komunikatywność, otwartość na relacje z klientem,
- Podstawowa umiejętność obsługi komputera,
- Dyspozycyjność (5 dni w tygodniu między poniedziałkiem a niedzielą, zmiany miedzy 6:00 a 22:00)
Oferujemy:
- Pracę w systemie hybrydowym - praca częściowo w biurze i częściowo w domu,
- Pracę wyłącznie w trybie rozmów przychodzących - Ty do nikogo nie dzwonisz,
- Stawkę godzinową - 19,00 zł/brutto/godzina to stawka na początek, ta stawka w miarę nabywania doświadczenia, dzięki dobrym wynikom może wzrosnąć. W ramach specjalnego projektu pracownicy są za dobre wyniki są doceniani przez firmę. Dodatkowo, wynagrodzenie można powiększyć próbą podejmowania sprzedaży, dzięki czemu można osiągać na wysokie premie sprzedażowe - oferujemy przejrzysty system premiowy,
- Umowa o pracę (od pierwszego dnia szkolenia),
- Bardzo dobre, kompleksowe i płatne szkolenie (w ramach umowy o pracę). Dbamy o kompleksowe wdrożenie każdej nowej osoby,
- Jasną ścieżka kariery- uwzględniająca zmianę stanowiska oraz wzrost płacy,
- Pozytywną atmosferę i wsparcie trenera, kierownika i pracowników,
- Najwyższe normy i standardy obsługi klienta - dzięki czemu wszystkie działania przez nas podejmowane są ustrukturyzowane, a procesy opisane. Cały czas podnosimy jakość obsługi, co ma odzwierciedlenie w satysfakcji naszych klientów,
- Możliwość zdobycia doświadczenia pracując dla największego operatora telekomunikacyjnego w kraju, poznanie i współtworzenie jego kultury organizacyjnej,
- Możliwość korzystania z różnych świadczeń grupowych - pracowniczych po bardzo atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karty Multisport itp.
Praca u nas nie jest typowym Call Center, gdzie dzwoni się do klienta i zachęca do zakupu oferty - tutaj pomaga się Klientom sieci dzwoniącym z problemem lub czasem reklamacją. Przy okazji obsługi, realizowana jest dosprzedaż usług. Doradcy otrzymują podpowiedzi, jaką ofertą dany klient mógłby być zainteresowany - dzięki czemu można osiągnąć dużą efektowność takiej dosprzedaży i uzyskiwać naprawdę duże premie.
www.imar.com.pl
IMAR Service Group
Agencja Pracy Tymczasowej
nr rejestru 114