Nadzór nad zespołem ds. wdrażania, w tym rekrutacja, szkolenie, ocena pracy oraz motywacja pracowników,
Tworzenie procesów i warunków współpracy z Klientami dla nowych systemów i serwisów,
Opracowywanie i nadzorowanie planów wdrożenia serwisów i systemów u Klientów: maszyny vendingowe, skanery, systemy Kanban, e-procurement, systemy RFID i inne,
Zapewnienie terminowego i efektywnego przebiegu procesu wdrożenia,
Aktywny udział we wdrażaniu serwisów i systemów u Klientów,
Poszukiwanie możliwości ulepszeń i rozwijania nowych projektów,
Utrzymywanie regularnej komunikacji z Klientami w celu monitorowania postępów wdrożenia, rozwiązywania problemów, konfiguracji i dostosowywania rozwiązań biznesowych,
Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych oraz organizacyjnych, które mogą pojawić się u Klientów,
Testowanie rozwiązań IT przed finalnym wdrożeniem u Klientów,
Przeprowadzanie szkoleń dla działu sprzedaży oraz Klientów dotyczących obsługi i zarządzania systemami i serwisami,
Śledzenie kluczowych wskaźników wydajności systemów i serwisów oraz przygotowywanie regularnych raportów,
Ścisła współpraca z Centralą firmy i zespołami międzynarodowymi,
Współpraca z wewnętrznymi zespołami w celu projektowania, opracowywania i wdrażania projektów z obszaru e-procurement.
Oczekiwania:
Min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz wdrażaniu serwisów i systemów lub podobnych rozwiązań technologicznych,
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z informatyką, technologią, zarządzaniem projektami),
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
Znajomość branży maszyn vendingowych oraz aktualnych trendów technologicznych,
Poparta doświadczeniem znajomość procesów zakupowych u Klientów,
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
Dobra znajomość SAP, MS Office - warunek konieczny,
Znajomość platform zakupowych: Ariba, Coupa, OCI i inne,
Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w podejmowaniu decyzji,
Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów,
Prawo jazdy kat. B,
Gotowość do odbywania wyjazdów służbowych na terenie całej Polski.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Pracę w dynamicznej międzynarodowej organizacji,
Pracę w systemie hybrydowym lub Home Office,
Potrzebne narzędzie do pracy: laptop, telefon oraz samochód służbowy,
Udział w międzynarodowych szkoleniach w Polsce i za granicą,
Pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do zajęć sportowych).