Odbieranie połączeń od klientów- pomoc w korzystaniu z usług operatora,
Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów,
Pomoc w korzystaniu z usług operatora - Internetu, telefonii komórkowej,
Aktywacja bądź dezaktywacja usług i zleceń na kontach klientów,
Proponowanie klientom nowych usług.
Wymagania:
Komunikatywność,
Podstawowa umiejętność obsługi komputera,
Posiadanie stałego łącza internetowego w miejscu zamieszkania (z uwagi na charakter pracy - praca zdalna),
Dyspozycyjność (praca 5 dni w tygodniu między poniedziałkiem, a niedzielą), po około 8 godzin dziennie.
Dyspozycyjność przez około 2 miesiące na szkoleniu stacjonarnym w Krośnie od 16.09.2024
Oferujemy:
Pracę w systemie zdalnym,
Szkolenie wstępne w formie stacjonarnej, po szkoleniu samodzielną pracę w systemie całkowicie zdalnym
Podstawową stawkę godzinową + comiesięczne premie
Przejrzysty system premiowy, (premie kwartalne do 1300 zł, premie sprzedażowe średnio od 100zł do 3000zł)
Umowę o pracę (od pierwszego dnia szkolenia),
Bardzo dobre, kompleksowe i płatne szkolenie (w ramach umowy o pracę). Dbamy o kompleksowe wdrożenie każdej nowej osoby.
Jasną ścieżkę kariery- uwzględniająca zmianę stanowiska oraz wzrost płacy,
Pozytywną atmosferę i wsparcie trenera, kierownika i pracowników,
Najwyższe normy i standardy obsługi klienta- dzięki czemu wszystkie działania przez nas podejmowane są ustrukturyzowane, a procesy opisane. Cały czas podnosimy jakość obsługi, co ma odzwierciedlenie w satysfakcji naszych klientów,
Możliwość zdobycia doświadczenia pracując dla największego operatora telekomunikacyjnego w kraju, poznanie i współtworzenie jego kultury organizacyjnej,
Bardzo atrakcyjną ofertę benefitówpracowniczych ( 50% zniżki na usługi Orange, karty sportowe, ubezpieczenie grupowe, ubezpieczenie medyczne z dofinansowaniem pracodawcy