Zarządzanie sklepami poprzez realizowanie założonych planów sprzedaży i celów w podległych sklepach oraz kontrola i analiza wyników,
Koordynacja i nadzór pracy podległych sklepów,
Zapewnienie sprawnego i satysfakcjonującego poziomu obsługi Klientów,
Przestrzeganie standardów firmy w zakresie obsługi Klienta zewnętrznego i wewnętrznego, ekspozycji produktów oraz wyglądu sklepów i biur regionalnych,
Rekrutacja, zarządzanie, motywowanie i rozwijanie podległych zespołów poprzez szkolenia, wyznaczanie celów, monitorowanie realizacji powierzonych zadań, organizację pracy, ocenę wyników pracy,
Opracowywanie programów rozwojowych dla pracowników,
Aktywny udział w tworzeniu i wdrażaniu projektów dotyczących sklepów oraz innych związanych z dalszym rozwojem sprzedaży oraz usprawnieniem procedur wewnętrznych,
Współpraca z działem sprzedaży i działami wewnętrznymi firmy,
Odpowiedzialność za przestrzeganie procedur i przepisów BHP w podległym regionie.
Oczekiwania:
Min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu rozproszoną siecią oddziałów/placówek sprzedażowych,
Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne,
Doświadczenie w sprzedaży w branży technicznej,
Komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
Znajomość technik badania potrzeb Klienta oraz prowadzenie negocjacji handlowych,
Prawo jazdy kat. B,
Gotowość do odbywania częstych wyjazdów służbowych na terenie południowej Polski (woj. świętokrzyskie, małopolskie, podkarpackie, śląskie, lubelskie).
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i analityczne,
Umiejętność planowania i myślenia strategicznego.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Pracę w dynamicznej międzynarodowej organizacji,
Przejrzyste zasady wynagradzania premiujące osiągane wyniki,
Realne możliwości rozwoju kompetencji zawodowych,
Potrzebne narzędzie do pracy: laptop, telefon oraz samochód służbowy,
Pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do zajęć sportowych).