Kontrolowanie i koordynowanie przydzielonego budżetu,
Analiza i ewaluacja przeprowadzonych akcji promocyjnych,
Definiowanie celów dystrybucyjnych i jakościowych dla zespołu sprzedaży (standardy merchandisingowe, priorytety ekspozycyjne),
Współpraca z zespołem Sprzedaży Terenowej, zespołem Kierowników ds. Hurtu i Key Account Managerami oraz działem Marketingu,
Post ewaluacja wdrożonych aktywności trade marketingowych,
Produkcja i zarządzanie materiałami pos,
Zarządzanie i rozwijanie zespołu,
Analizowanie działań konkurencji.
Oczekiwania:
Wykształcenie wyższe,
Minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie marketingu handlowego,
Znajomość kanału tradycyjnego (dystrybutorzy i sieci lokalne) jak również nowoczesnego (hipermarkety, supermarkety, dyskonty),
Doświadczenie w branży FMCG,
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowiskach sprzedażowych,
Biegła znajomość języka angielskiego,
Zaangażowanie i determinacja w działaniu oraz silne nastawienie na realizację celu,
Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
Umiejętność przygotowywania prezentacji,
Samodzielność, kreatywność,
Umiejętność pracy zespołowej,
Wysoka kultura osobista, odpowiedzialność,
Znajomość programów MS Office, w szczególności MS Excel,
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Atrakcyjny system wynagradzania,
Pracę w przyjemnym biurze w samym centrum Warszawy,
Pakiet benefitów (np. opieka medyczna dla Pracownika i jego rodziny, możliwość korzystania z samochodu służbowego do celów prywatnych, ubezpieczenie życiowe grupowe, dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin),
Narzędzia pracy - telefon, laptop + samochód,
Możliwość rozwoju i zdobywania nowych kompetencji w zespole kreatywnych osób,
Szansę zdobycia unikalnych doświadczeń w sprzedaży.