Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac

IMAR SERVICE GROUP Sp. z o.o.

Aplikuj

Stanowisko:

Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac

Miasto:

Krasnobród

Oferta ważna do:

2025-04-27

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej - zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy oraz prowadzenie teczek osobowych,
  • Zgłaszanie pracowników do ZUS, aktualizacja ich danych oraz ich wyrejestrowywanie,
  • Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy lub zmiany warunków zatrudnienia: umów o pracę, zlecenie, dzieło oraz rozwiązań tych umów czy aneksów do tych umów, świadectwa pracy,
  • Rejestracja wszelkich zdarzeń mających wpływ na rozliczenie wynagrodzeń - różnego rodzaju absencje takie jak urlopy, chorobowe, zasiłki, opieka, inne nieobecności usprawiedliwione jak i nieusprawiedliwione, zajęcia komornicze,
  • Nadzorowanie poprawności ewidencji czasu pracy,
  • Rozliczanie wynagrodzeń z uwzględnieniem wszystkich zdarzeń mających wpływ na wynagrodzenia, naliczanie wszystkich dodatków, obliczenie wynagrodzeń z uwzględnieniem wszystkich zdarzeń, dodatków, PPK i innych preferencji oraz korekty wynagrodzeń,
  • Sporządzanie deklaracji: ZUS, PIT, PFRON, GUS,
  • Zarządzanie i rozliczanie benefitów pracowniczych,
  • Reprezentowanie firmy w kontaktach z instytucjami państwowymi (ZUS, GUS, US, PIP),
  • Sporządzanie i analiza różnego rodzaju regulaminów w firmie np. wynagradzania,
  • Dbanie o terminowość przeprowadzania badań lekarskich i szkoleń BHP,
  • Bieżące wsparcie z zakresu przepisów prawa pracy i pokrewnych, w tym obsługa zapytań ze strony Pracowników,
  • Przygotowywanie zestawień i raportów,
  • Współpraca z innymi działami w firmie,
  • Dbanie o właściwy obieg informacji, dokumentów oraz archiwizacje.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe,
  • Kilkuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku,
  • Doświadczenie w sporządzaniu dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników,
  • Doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń,
  • Umiejętność prowadzenia akt osobowych zgodnie z wymogami prawa polskiego,
  • Praktyczna znajomość przepisów płacowych, ubezpieczeniowych, podatkowych i prawa pracy,
  • Znajomość programu Comarch Optima Kadry i Płace,
  • Dokładność i terminowość w realizacji zadań, odpowiedzialność,
  • Samodzielność i nastawienie na realizację powierzonych zadań,
  • Zaangażowanie, otwartość na ciągły rozwój i naukę, proaktywność,
  • Znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie lokalnej,
  • Zatrudnienie na zasadzie umowy o pracę, w wymiarze 0,5 etatu,
  • Możliwość pracy hybrydowej,
  • Pakiet benefitów.