Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych do współpracy w Polsce,
Rozwijanie relacji z partnerami biznesowymi, wspieranie ich w procesie rejestracji, publikacji ofert produktowych oraz udziału w programach międzynarodowych,
Osiąganie celów biznesowych i finansowych oraz dbanie o wzrost zewnętrznego biznesu w wybranych kategoriach,
Identyfikowanie możliwości poprawy funkcjonowania sklepów dla wszystkich sprzedawców poprzez rekomendowanie rozwiązań,
Dzielenie się wiedzą z kolegami z całego świata, współpraca z międzynarodowymi zespołami przy projektach w celu poprawy współpracy klientów i sprzedawców.
Oczekiwania:
Wykształcenie wyższe na kierunkach ekonomia, zarządzanie itp.,
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
Doświadczenie w handlu detalicznym i/lub w branży technologicznej / eCommerce / dziale handlowym w firmach FMCG,
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz języka polskiego,
Bardzo dobra znajomość narzędzi Salesforce lub innego narzędzia CRM,
Bardzo dobra znajomość programów z pakietu MS Office, a w szczególności Excel,
Silnie rozwinięte umiejętności analityczne, doświadczenie w pracy z danymi i wyciąganie wniosków,
Orientacja na realizacje celów,
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne,
Umiejętność podejmowania szybkich decyzji,
Znakomita organizacja czasu pracy.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na postawie umowy o pracę,
Możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach,
Współpracę w środowisku międzynarodowym,
Pracę z kompetentnym, wysoko wykwalifikowanym i zmotywowanym zespołem.