Specjalista ds. Nadzoru Sieci Telekomunikacyjnych i Obsługi Awarii z j. hiszpańskim

IMAR SERVICE GROUP Sp. z o.o.

Aplikuj

Stanowisko:

Specjalista ds. Nadzoru Sieci Telekomunikacyjnych i Obsługi Awarii z j. hiszpańskim

Miasto:

Katowice

Oferta ważna do:

2024-08-08

Twoje obowiązki:

  • Obsługa incydentów w sieci Orange Hiszpania w trybie całodobowym 24/7/365
  • Ocena skutków awarii, ustalanie priorytetów i sposobów rozwiązania problemów
  • Kontrola procesu obsługi awarii
  • Współpraca z wieloma komórkami - uczestnikami procesu zarządzania incydentami
  • Dbanie o jakość dokumentacji prowadzonych działań naprawczych
  • Przygotowywanie raportów oraz rekomendacji usprawnień

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (również w trakcie studiów) techniczne - preferowana telekomunikacja lub informatyka
  • Znajomość języków: hiszpańskiego, angielskiego i polskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętności organizacyjne i koordynacyjne
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Umiejętność pracy i podejmowania decyzji pod presją czasu
  • Dbałość o szczegóły i wytrwałość
  • Swobodne korzystanie z narzędzi MS Office